1 Malaysia

1 Malaysia
Peliharalah keamanan negara

MERDEKA! MERDEKA!

Doakan saya

Assalamualaikum wbt.


Semasa saya di Sekolah Permata Pintar, saya menyeru semua pengunjung blog ini doakan saya semoga:


1. Berjaya dengan keputusan cemerlang dalam setiap ujian semester SPM terutama yang diadakan bulan Mac dengan A.


2. Diberi kefahaman tinggi dalam memahami pelajaran SPM terutama elektif sains & universiti.


3. Lepasi skor ujian TOFEL(ujian bahasa inggeris), supaya dapat ambil ujian SAT & akhirnya ke universiti di Amerika Syarikat atau London dalam kerjaya saintis.


4. Lindungilah saya supaya sentiasa di bawah penjagaan Allah swt.


5. Diberi kejayaan mewakili apa-apa pertandingan seperti genius olimpiad atau sebagainya di peringkat antarabangsa atau kebangsaan serta sukan sekali.


6. Diberi ketaqwaan yang tinggi.


7. Kalau tidak dapat sekalipun ke AS, doakan saya supaya result SPM saya serta O & A level excellent supaya dapat kerjaya tinggi lumayan & belajar di overseas.


8. Doakan saya juga semoga tidak lalai mengingati Allah swt apabila saya berjaya nanti & dapat menggunakan kebijaksanaan serta kejayaan gemilang itu ke arah jalan Allah swt & Rasul demi meninggikan syariat islam & menyumbang kemajuan di Malaysia setaraf negara barat. Hal ini kerana saya merupakan aset harapan negara. Insya-Allah. Kalau ingin islam & Malaysia maju, doakan saya.


9.Kepada sesiapa yang doakan saya & dimakbulkan Allah swt, Dia akan balas kalian semua dengan balasan ganjaran dunia akhirat.


Untuk pengetahuan semua, saya akan belajar syllabus SPM aliran sains tulen & universiti seperti algebra, calculatus, bahasa jepun & perancis.

Amin..........

Blog lain

Malaysia Secara Ringkas

Sejarah menarik; sejak abad ke-15 ketika Melaka merupakan sebuah pelabuhan dagangan penting, telah membentuk Malaysia menjadi sebuah negara beraneka budaya yang berbeza. Percutian ke Malaysia membuahkan pengalaman manis dengan penduduknya yang amat mesra, sementara kemudahan moden yang tersedia memastikan percutian anda mudah dan selesa. Mengenali Malaysia, bererti mencintai Malaysia - negara yang tersohor dengan pilihan makanan, kepelbagaian hutan hujan berusia jutaan tahun, bangunan pencakar langit yang canggih dan pesta pelbagai warna yang gemilang.

Muat turun Risalah: Percutian Menarik

Wahai rakyat Malaysia, peliharalah kemerdekaan dengan sebaik-baiknya supaya Malaysia kekal makmur & selamat dilawati oleh pelancong luar. MERDEKA!!!!!

Selamat menyambut kemerdekaan ke 54

"Transformasi Berjaya,Rakyat Sejahtera"

Carian pintas artikel pelancongan pilihan anda

WOW!!

The wonders of places and the best Asia destination

I love Malaysia!!!!!!!

20 Mac 2013

perkembangan terbaru

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.
Ketika ini, saya baru sahaja menghabiskan ujian Kalkulus dalam semester bulan Mac. Tunggu keputusan sahaja selepas cuti sekolah. Insya-Allah, saya akan terlibat dalam koir untuk latihan sehingga lusa bagi majlis graduasi senior kami (kami akan merasakan juga) pada hari Sabtu. Sebenarnya, RM 12 000 untuk laman web database itu tidak dipersetujui oleh proffesor kami (pengarah). Oleh kerana ada beberapa masalah yang tidak dapat diceritakan secara panjang seperti prof mentor kami bimbang jika kami tidak dapat ikut beliau untuk membuat kajian mengenai spesis reptila. Oleh kerana itu, kami bergabung dengan mentor lagi seorang (dalam bidang serangga anai-anai). Insya-Allah, kami akan berbincang pelajar PhD dan Master mengenai apa yang perlu dibuat, teknik dan serangga apa ingin dikaji pad hari Ahad.

Kalau tiada aral melintang, saya akan balik rumah untuk cuti ini hari Isnin dan setiap hari Ahad, kami akan mengkaji sehingga bulan Jun ini. Kebetulan semalam keputusan STPM berlangsung, saya ucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada yang mendapat keputusan cemerlang. Esok pula keputusan SPM. Insya-Allah ramai pelajar akan dapat 'straight A' dan mendapat apa yang diimpikan tetapi jangan lupa kejayaan amat bermakna kepada negara kita dan dunia Islam itu sendiri.

Isnin minggu lepas, Putera Mahkota Abu Dhabi telah datang ke PERMATApintar bersama Datin Rosmah. Semasa sesi bergambar, muka saya berada di tengah-tengah rambut dua orang pelajar India. Oleh itu, semua mungkin tidak perasan dengan muka saya dalam TV. Semua mungkin sudah menontonnya jadi tidak perlulah saya bercerita panjang lebar.

Teruskan perjuangan wahai anggota keselamatan Malaysia dalam memburu pengganas Sulu yang ingin merampas Sabah. Jangan ambil sangat mengenai politik yang berlaku sekarang ini. Semua perkara ingin dipolitikkan. Itulah hakikat demokrasi, sistem penjajah yang berjaya memecahbelahkan umat Islam di Malaysia.

Lihatlah video bawah ini.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails